Gwarancja
Szanowny Kliencie.
Dziękujemy za dokonanie zakupu Naszych produktów. Gwarantujemy wysoką jakość, i rzetelność naszych usług. Staramy się aby każdy element naszej produkcji był dopracowany a nasze usługi charakteryzowały się wysoką kulturą ich wykonania. Na każdy produkt proponowany Państwu udzielamy 36 miesięcznej gwarancji. Z uwagi na wyspecjalizowany zakres produkcyjny indywidualnie podchodzimy do każdego klienta. Każda Gwarancja może zostać wydłużona na czas określony. Jeżeli jest to niezbędne w Twoim przypadku, zgłoś to naszemu sprzedawcy.
Cieszymy się z Waszego wyboru i zapraszamy do współpracy.
Wypis z karty gwarancyjnej
- Sprzedawca udziela Kupującemu na sprzedawany przez niego towar (dalej zwany także jako wyrób)
36 miesięcy gwarancji. Gwarancja obowiązującej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i obowiązuje od dnia,
kiedy towar został Kupującemu wydany lub zamontowany (jeśli w ramach umowy sprzedaży między
Sprzedawcą a Kupującym był przewidziany montaż towaru). - Towar, który nosi znamiona nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, z tytułu normalnego zużycia towaru oraz towar uszkodzony mechanicznie, a w szczególności uszkodzony poprzez:
- naprawę lub dokonanie zmian, przeróbek konstrukcyjnych w towarze, w tym na skutek nieprawidłowego jego montażu, demontażu lub jakichkolwiek jego elementów,
- eksploatację niezgodną z zaleceniami producenta,
- działanie na produkt przedmiotami ostrymi, tępymi lub szorstkimi,
- niewłaściwe przechowywanie,
- niestosowanie się do instrukcji konserwacji, jak również używanie nieodpowiednich produktów, czyszczących niepolecanych przez producenta oraz nieprawidłowe czyszczenie,
- używanie towaru w celach niezgodnych z jego przeznaczeniem,
- działanie czynników zewnętrznych (uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych powstałych pod wpływem czynników innych niż naturalne), na które Sprzedawca nie ma wpływu, działanie specyficznych warunków cieplno-wilgotnościowych, powodujących pojawienie się kondensatu pary wodnej, uszkodzeń na towarze wywołanych przez nadzwyczajne zjawiska pogodowe jak silny wiatr, oberwanie chmury (deszcz o współczynniku wydajności o wartości co najmniej 4, ustalonym przez IMiGW), gradobicie,
- spadające sople lub śnieg z wyższego dachu, nie podlega gwarancji.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń towaru powstałych w wyniku:
- wchodzenia na wyrób, opierania o niego rusztowań, drabinek i itp., składowania na towarze innych materiałów, czy mocowania do niego innych elementów.
- nie usunięcia niezwłocznie śniegu z powierzchni towaru, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej wynosi co najmniej 10 cm,
- nie zamknięcia towaru, w przypadku wystąpienia wiatru wiejącego z prędkością przekraczającą 40km/h,
- podłączenia akcesoria elektrycznych do wyrobu, przez osobę nie posiadającą odpowiednich uprawnień,
- otwarcia wyrobu w przypadku występowania oblodzenia i zaśnieżenia,
- narażenia siłownika elektrycznego oraz innych akcesoria na działanie deszczu, śniegu, wilgoci, pyłu, itp.
- pogorszenia jakości powłok spowodowanych procesami naturalnego ich starzenia (blaknięcie, utlenianie)
- części podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji (np. uszczelki), chyba że wystąpiła w nich wada fabryczna
- uszkodzeń powstałych w wyniku działania agresywnych czynników zewnętrznych, w szczególności chemicznych i biologicznych, lub których pochodzenie związane jest z procesami produkcyjnymi i działalnością prowadzoną w obiekcie lub jego bezpośredniej bliskości, w którym to urządzenia zostały zamontowane
- zabrudzeń komór poliwęglanu pyłami lub drobinami lub cząstkami, których średnica efektywna ziaren jest mniejsza niż 50 μm
- kondensacji pary wodnej wewnątrz komór poliwęglanu w trakcie eksploatacji
- Ponadto, producent zaleca aby produkty po ich otwarciu natychmiast były zamykane, nie mogą pozostać w pozycji otwartej. Podczas otwierania produktu należy ją przytrzymywać za pochwyt tak, aby nie dopuścić do samoczynnego otwarcia.
- Towary nie są elementami antywłamaniowymi.
- Producent zaleca aby wyroby myć nie rzadziej niż raz na pół roku, a przy większym niż normalnie zanieczyszczeniu środowiska nie rzadziej niż raz na trzy miesiące. Podczas mycia towaru należy stosować się do następujących zaleceń producenta:
- do mycia należy używać letniego, wodnego roztworu zwykłego płynu do mycia lub łagodnego mydła, po myciu osuszyć szmatką,
- nie wolno używać do czyszczenia ostrych narzędzi,
- unikać kontaktu powierzchni zabezpieczonych filtrem UV z izopropanolem lub glikolem,
- unikać stosowania materiałów szorstkich oraz środków o silnym odczynie alkalicznym,
- nie wolno stosować benzenu, benzyny, acetonu,
- nie wolno myć nagrzanych wyrobów, wystawionych na działanie słońca lub wysokich temperatur,
- ogólnie zaleca się we wszystkich przypadkach testowanie środków czyszczących na próbkach wyrobu.
- Kupujący jest zobowiązany zbadać towar w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju oraz do zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie towaru w terminie 7 dni od dnia jej wykrycia. W przypadku stwierdzenia wady w towarze należy niezwłocznie zabezpieczyć uszkodzony/wadliwy towar tak, aby wada/uszkodzenie nie postępowały. W przypadku nie zabezpieczenia w odpowiedni sposób wadliwego towaru, Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe z tego powodu wszelkie zniszczenia i nie mogą one być one przedmiotem roszczeń.
- Jeżeli Kupujący nie dokona badania w sposób określony w punkcie poprzednim albo, gdy po zbadaniu Kupujący nie zawiadomi Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia wady towaru, Kupujący nie może dochodzić uprawnień z tytułu gwarancji za wady fizyczne, jeżeli wady te można było wykryć w czasie badania, które zostałoby przeprowadzone z należytą starannością, chyba że wada została podstępnie zatajona przez Sprzedawcę.
- W razie wykrycia wady Kupujący powiadomi Sprzedawcę w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady, w formie pisemnej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail o wadliwym towarze. Zawiadomienie powinno być dokonane na formularzu (zgłoszenie reklamacyjne) i wysłane drogą elektroniczną na adres gulajski@gulajski.pl, bądź też listem poleconym na adres: Firma Gulajski Rafał Gulajski ul. 1-go Maja 7e, 42-674 Kopienica wraz ze zdjęciami wszystkich wadliwych towarów, wykonanych w taki sposób, aby Sprzedawca mógł zweryfikować i ocenić wadę towarów. Zawiadomienie (protokół reklamacyjny/zwrot towaru) znajduje się na stronie internetowej www.gulajski.pl. Dokładne i rzetelne wypełnienie zawiadomienia (protokołu reklamacyjnego) oraz dołączenie zdjęć wszystkich wadliwych towarów w znacznym stopniu przyczynią się do szybszego zrealizowania reklamacji.
- W razie uchybienia terminu zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie towaru na zasadach opisanych powyżej albo w sytuacji braku dołączonych do protokołu reklamacyjnego zdjęć wszystkich wadliwych towarów, wykonanych w taki sposób przez Klienta, aby Sprzedawca mógł zweryfikować i ocenić wadę towarów, uprawnienia Kupującego z tytułu gwarancji wygasają i nie wywołają żadnych skutków prawnych względem Sprzedawcy. Sprzedawca jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej towaru w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania skutecznego powiadomienia od Kupującego, pod warunkiem iż wady te zostaną ujawnione w okresie gwarancji i powstaną z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze. Usunięcie wad towarów może nastąpić, na obszarze obowiązywania gwarancji i według uznania Sprzedawcy, albo poprzez naprawienie towaru albo wymianę wadliwego towaru na towar wolny od wad. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji wadliwego poprzez naprawę towaru, wymianę towaru należy tylko i wyłącznie do Sprzedawcy. Wykonanie przez Sprzedawcę powyższych obowiązków wyczerpuje jego odpowiedzialność za wady towaru z jakiegokolwiek tytułu.
- W razie otrzymania przez Kupującego skutecznego powiadomienia o wadzie towaru, na zasadach opisanych powyżej, Sprzedawca wskaże Kupującemu miejsce naprawy wadliwego towaru lub wymiany na towar wolny od wad. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej w miejscu montażu wadliwego towaru jest zapewnienie przez uprawnionego z gwarancji bezpiecznego frontu robót. Jeżeli naprawa towaru lub jego wymiana na wolny od wad ma być wykonana poza miejscem ujawnienia wady, Kupujący zapewni i zabezpieczy wadliwy towar w opakowanie zapewniające bezpieczeństwo w transporcie i dostarczy go do Sprzedawcy.
- Koszty transportu oraz koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym poniesione przez Sprzedawcę, w przypadku nieuzasadnionej reklamacji towaru obciążają w całości Kupującego. W przypadku, gdy Kupujący zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności, czym powoduje wyrządzenie Sprzedającemu szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Towar w takim przypadku będzie odsyłany również na koszt Kupującego.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeżeli w ramach zamówienia dostarczono mu prawidłowy towar, ale nie odpowiada on założonym przez Kupującego oczekiwaniom.
- Sprzedawca nie ponosi względem Kupującego odpowiedzialności za straty produkcyjne, utratę zysku, stratę w korzystaniu, utratę kontraktów lub jakąkolwiek stratę wtórną wynikającą z zamówionego i dostarczonego towaru. Łączna odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest jedynie do wartości zamówionego i dostarczonego mu towaru.
- Powyższe uregulowania z tytułu gwarancji w całości wyczerpują kwestie odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad towarów względem Kupującego. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady w odniesieniu do Kupujących – Przedsiębiorców w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, wyłączona.